Ankor är lite småläskiga.

Guud så skönt at vara varm igen! Kom för ett tag sen hem. Jag, Sebbe, Elin och Jossan var ute och filmade ett iscen satt brott. Det är en uppgift från SOn. Vi har Elin som blir dödad av Sebbe som är en ung alkohlist. Jossan är vittne och jag filmade. Emelie ska vara med när vi har rättegången. :)<3 Vi hade Smilla, Elins hund, med också. :P Vi var nere vid vattnet där det blåser mera så det var kallt efter ett tag. I början sken solen men sen gick den i moln. -.- Iallafall, när jag kom in så  sköljde jag händerna i varmt vatten jätte länge. :P

Idag vi fick tillbaka våra SOprov som vi gjorde för typ 2 veckor sen. Det var om Lag och Rätt, jag fick 33/33 :D:D:D Jag blev jätte glad! :D Påtal om prov, så har vi som skrivet engelska prov imårn, så jag MÅSTE plugga mera. -.-Har knappt pluggat något.

Bilder från vattnet( det fanns ankor där och dom attackaread oss typ x) läskigt.. )
 
ANKOR stenar ELIN:D<3

Det fanns mååångamåånga fler ankor än dom ni ser på bilderna, det kom några med bröd och alla ankor och fåglar flög och rusade till dom, det såg skit kul ut. x)

Puss, ha en fin eftermiddag. ;) <3

Kommentarer
Postat av: Sebbbeeeeeeeeeee

de var skojj.. haha ja o emmiii sprang rakt igenom ank flocken , möhhihihi ^^

2009-03-26 @ 16:05:30
Postat av: Julle

hahah, låter skojj ;) <3

2009-03-28 @ 11:56:37

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0