Vansinnigt förälskad :P

Tja ;)

Alla vet väl att det är måndag idag, vilket betyder att helgen är slut och skolan börjar. Skolan var rätt slapp men rätt tröttsam 70 minuters NO lektion som sista. Dessutom gick Sebbe hem efter matten, vilket gjorde att jag inte fick spela mot  honom i Bert pjäsen som vi håller på med på svenskan. Vi ska spela upp den i morgon så han måste bli frisk! På matten fick vi tillbaka provet vi gjorde förra veckan, jag fick 16/25. På tal om prov, förra veckan fick vi tillbaka ett engelska prov vi gjorde innan sportlovet, jag fick 88 av 90! :D:D Jag är super glad! :D
På franskan har vi börjat titta på Vansinnigt förälskad, den är rättså bra. :)
 

Igår firade vi Agge, som fyllde år för 2 månader sen, men eftersom vi kom hem från Indien samma dag så blev det inget riktigt firande. ;) Av oss ska hon få nya ridskor. :) x) Vi åt super god kalkon och sen fick vi tåååååårta och hembakta kakor! :D På kvällen spelade vi Plump! :D Första gången jag spelade det och jag kom tvåa! ;D Hihi x)

Idag ska jag och Sara på Friskis och svettig och spinna lite. x) Det behövs nog för min del. xP

Puss på er ;)<3

Kommentarer
Postat av: Saris

Det kmr gå asa dålit för mig Katja så du får vara beredd :O Har lixom aldrig spinnat i hela mitt liv xP

2009-03-23 @ 16:12:40
Postat av: Sebbe

oj, sry kmr inte idag.. Var de i dag? :O va? skit assåå. aja, hahah <3

2009-03-24 @ 09:00:36
Postat av: Julle

asså, filmen e ju skit saaajk.. hon e GALEN x)

2009-03-28 @ 11:58:28

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0