Kreta i sommar!

Hejhej, gårdagen var rolig! Var med Emma hela dagen typ! ;) Vi vara lite barnsliga, men det får man vara ibland. :P Jag sov över där och vi tittade på ungefär halva Twilight! :D<3
Idag har jag, mama och bror varit på banken och fixat med ID-kort och bankomat kort och allt det där. ^^ Det känns bra! :) Har även varit i Stinsen med Sara, jag köpte en lång grå tjocktröja från Stadium för 299, en randig tunn långärmad från Ginatricot för 149kr. Och så köpte jag ett par gråa tygskor från DNA! :D Allt är jätte skönt! :) Najsnajs. ;) Sara köpte blandannat en super snygg jeansjacka från SALT! :D Vi hade det roligt och flummade runt. x)<3

Nu har vi gäster är och nu ska vi visst äta efterrätt. Och jag ska nog till Sara senare.

Jusste, i sommar under midsommar ska jag och Peti med pappa och Lisa till Kreta på Grekland!!! :D:D:D Woohoo! :D Det är när pappa fyller 50 år. ;) Och Lisa fyller strax efter 53 eller nått tror jag. :P Hehe... Agnes är på språkresa i England så hon kan inte hänga med. :( men det blir väl rätt kul ändå! ;D
Nu ska jag äta glass. Ha en bra kväll! ;D<3 Ska du hitta på något kul?? ;)

>Kattis

Kommentarer
Postat av: Bellz

Å va roligt att åka till Kreta nu blir man avis!!

Jag ska stanna i Sverige hela sommaren sp man hoppas det blir fint väder :D

2009-05-24 @ 12:55:58
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Nice, kreta :D jag ska iaf till italien, men för att springa orientering, inte för att slappa direkt :P<3

2009-05-25 @ 17:26:04

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0