kul kul kul!

Hejsan!

I lördags hade jag och Sara jätte roligt! xD Först var vi tillsamans och gjorde lite saker, sen så åkte vi och köpte dumle! När vi kom hem gjorde vi goda men sockriga dumle kakor! Dom var jätte super goda! :D Mumsmums... Vid halv 9 eller 9 så knäppte vi på Harry Potter 4. :) Den var såklart bra. När den slutade vdi 12 så gick vi ut en kortis, men gick in igen och tittade på allt extra matrial. :D Dom var kul, Robert Pattinson var meeed! :D x)<3 Sen började vi titta på Harry Potter 5 men orkade inte så länge. När vi skulle bädda sängen till Sara började vi flumma och sen låg vi och skrattade och flumma i typ 30 minuter, men typ halv 4 slockna vi. ^^<3 Vi vaknade upp halv 1 och Sara drog rätt kort efter det. Jag och mamma åkte in med mobilen min för den är trasig. -.-På kvällen så glodde jag och Sara Twilight!! :D:D<333

Idag så var skolan slapp. Men hade verkligen problem att ta mig upp ur sängen... -.- Efter skolan kollade jag på Disaster movie med några, den var rätt rolig. :P
Drog hem och pluggade lite och sen gick jag, Sara och Matilda och spelade fotboll och skrattade jätte mycket! xD Det var jätte roligt! :P<3

Starx ska jag gå och duscha och sen plugga lite och sen läsa Eclipse! :D Har nästan inte hunnit läsa något i den. :(

Hejdåå, sov gott. ^^

               ,                  Eclipse<3  

>Kattis

Kommentarer
Postat av: S

någraa?? höhö, vf inte säga våra namn, iallafal mitt haha.

2009-05-26 @ 16:55:40
Postat av: S

någraa?? höhö, vf inte säga våra namn, iallafal mitt haha.

2009-05-26 @ 16:55:44
Postat av: kattiis

Svar: Därför jag orkade inte. :)<3

2009-05-27 @ 21:06:34
URL: http://kattjis.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0