Twilight parodier x)

Heelluuu again ;)
Helgen har varit heeelt misslyckad!! :'( Allt sööög!! Fanfan...

mihihihi... jag skojjade! :D Helgen har varit jääätte braa! :D Har varit med lilla Sara. ;) I freeedaaags så trallade vi runt och var allmänt lyckliga. ^^ Jag kommer inte ihåg vad vi gjorde riktigt.^^ Men i lööördags så åkte vi iväg till Sollentuna Centrum och åt kebab! Sen så stängde alla affärer utom ICA så vi var kvar på övervåningen och spelade in två Twilight parodier! xD haha... det var med min mobil kamera så dålig kvaliteee. ;) haha, jag var Edward och Sara var Bella. ^^ Dom var kulkul, ska lägga in dom på youtube. xD haha... vi var kvar där tills klockan var typ halv7. På kvällen var Sara hos mig och vi kollade på Bodyguard, den var najsnajs. ;) Idaaag så var vi två i Sollentuna Centrum för Sara skulle köpa byxor, inne på HM så hittade hon var hon sökte, det blev ett linne också. ^^ Finfint! Jag oxå få ett par shorts och ett linne därifrån. :D Mamma ska köpa åt mäjj. :D Jusste, idag är det mammornas dag, så mamma fick en stor kram och ett sms. x) haha... efter Sollentuna C, där vi också köpte en stor 1,5L cola så åkte vi hem, hämtade min kamera och bagav oss ut i skogen och spelade in en till Twlight parodi. x) Hihi.. på lördag ska vi typ klippa ihop den och allt sånt. :D Och på torsdag ska vi kolla på MTV movie awards tillsamans! :D <33 Och på fredags ska jag,mamma mf. på någon student sak... -.- Ajah...


Haha, den här är så himlans skön! xD

>Kattis

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0