Nu har jag upptäckt ännu ett Twlight fan! :D:D



Nu lägger jag upp den här igen, så kan ni lyssna medans ni läser inlägget. För den är så himlans fin så jag tycker alla ska höra den! <3 


Middagen i lördags var trevlig. :) Najs mat!! :DOch till efterrätt var det någon kola paj med bär på. Jätte god! :D 

Hmm.. jag har inte så mycket att skriva. Imorse var jag hos tandregleringen, dom spände och fixade med tandställningnen så nu gör tänderna ont. :(
Skolan var slapp idag! :D På NOn, SOn och svenskan har vi börjat med djur. x) Hehe.. vi ska ta reda på massa fakta om ett djur typ. :P Hihi...
Efter skolan hade jag utvecklings samtal! Det gick bra och tog bara 20 minuter! :)
Nyss pratade jag med Emma i tefleflonen. :P Hon hade kommit förtidigt till frisören så hon vill prata liiiteee. :P Hihii, jag visste inte att hon också var ett Twilight fan, men det är hon visst. :D Hon är inne på sin åttonde gång på böckerna. :O xD

Snart ska jag nog på spinning. :) Orkar inte fast måste nog tvinga mig... -.- x) känner mig konstig annars. >< xD  

Hejdååå <333

>Kattis

Kommentarer
Postat av: Bellz

Å jag älskar den låten!

Så sjukt fin är den :D



/Bellz

2009-05-11 @ 20:20:25
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se/
Postat av: Bellz

Sv: Va kul att du med gillar Alice! Hon är såå underbar!



Kram :)

2009-05-12 @ 22:05:12
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0