Kärlek till Paramore.

Idag kom albumen vi beställde i måndags! Det blev Paramore - Brand new eyes till mej! Kings of Leon - Only by the night som mamma ville ha och bror min fick In Flames... namnet kommer jag inte ihåg. Brand new eyes är såklart sååå jäklars bra! Älskar alla låtar! Kärlek till Paramore. Just nu lyssnar jag på Kings of leon. Ska ladda in både Paramore och Kings of leon till datan så jag kan lägga in dom på mobilen. För Kings of leon är helt okej, fast dom inte är mina favoriter. ;) Och nästan all sorts musik funkar ju på matte lektionerna hehe.. Tidigare idag var jag, bröderna och mamma till ikea och lite andra affärer. Det blev ingen shopping men jag hittade en as skön skidjacka som jag vill ha! ;)
Hade även ridning som gick väldigt bra, det var roligt! Vi jobbbad med serpentiner och på stora volten. Ponnyn jag hade brukar stressa upp sig utan stigbyglar men det gick bra och han höll sig rättså lugn! *glad* Det rätt längesen som det kändes så bra efteråt faktiskt! Haha..
Nu vill jag ha godis...

Fick även hem Marilyn Manson, Den långa vägen ut ur helvetet! Många säger att den är bra så köpte den också!

//kattis

Kommentarer
Postat av: Linnea

Grattis, du har awesome musiksmak. Paramore och Kings of leon är sjuktjäklasnuskigt bra.

2009-11-15 @ 14:33:42
URL: http://twerds.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0