ny header igen.

Japp, ny header igen, var inte riktigt nöjd med den förra. Men nu ska jag nog ha den här ett tag. :)

Skolan dom sista dagarna har varit kul, alltså inte lektionerna utan rasterna emellan. xp Igår när jag red så fick jag jätte ont i halsen och det är säämst! Har det fortfarande, och idag i skolan så har jag känt mej sjuk och nästan febrig! ;/ men kanske ska vara hemma imårn.. hoppas det blir bättre då! :) Jag hatar att vara sjuk! Hoppas bara att det inte är den nya influensan. :o

Jag har faktiskt inte mer att säga. Heejdå.
Men här är en bra och riktigt fin låt. Kunde inte fixa in videon, så den blir länkad; Hero of war - Rise Against

//kattis

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0