paramoreeee <3

Okej, jag ÄR dålig på att blogga. Väldigt dålig. Men seriöst, varför blogga om man inte känner för det? Men alla dagar och veckor om det nu är det, så har det hänt en maaassa kul ! :D Förr förra helgen sov jag hos Nottan med Sofie, Sebbe och Lisa. Det var sååå najs ! :D Vi var ute sent på kvällen, flumma, åt chips och glodde på This is england. Den var jätte bra! :O :D Dagen efter kolalde vi på typ 4 st Idol repriser. xp
Nu i helgen sov jag hos Lisa och Jojo med Zimmi, det var väldigt kul och flummigt. xd :D
Har gått massa i skola såklart och många läxor. Inga prov men snart kommer det några, engelska, matte och franska.

Hela den här kvällen har jag varit ute med Sebbe och Fredrik, vi hitta på lite bus och sen när jag kom hem så ringde jag pappa, farmor och agnes och interjuva dom till en musik läxa. :)


Nu ska jag dra.

//kattis

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

This is England är gryyyymt bra!

det kommer en uppföljare till den snart!

2009-09-25 @ 12:24:42
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0