Forrest Gump.

heelluu. ;) dåligt med uppdatering jag veeet, skit samma. har inget att skriva så varför skriva? hehe, men nu har jag iaf nått att skriva, helgen är redan över och den har varit riktigt rolig! ;) I fredags var jag med Sara, Zimmi, Emmi och på kvällen oxå Jossan. Vi hade det roligt, och igår, Lördags, så var jag med Sara, Zimmi, Lisa och Jojo vi flummade runt, gick till Ica och köpte godis. På kvällen fick vi gäster, åt grillat, såg på Forrest Gump, missade början. Men det jag såg var jätte bra! Måste verkligen se hela filmen nångång! ;) Vill även se WildChild. Sebbe har den så ska tvinga han att se den med mej! :D<333 Idag så har jag haft det skit roligt med Sara och Zimmi i Stinsen, i flummade runt, köpte lite saker, jag köpte prestent till Sara och puder till mej själv. Hittade mjukisar jag vill ha, måste fråga pappa! ;) Som jag föresten har smittat med halsont och förskylning. "/
Jusst nu sitter jag och lyssar på Håkan Hellström och chattar med Lisa och Sebbe. Ska snart duscha... och läsa.. och sitta lite till vid datan. ;)
Här är en länk till en bra Kent låt; Dom som försvann.

Ha en bra söndags kväll. ;)

//kattis

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Hihi tack, han är rätt snygg... ;D

2009-09-19 @ 09:18:11
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0